39+1 im Kızlar sancılarım çıktı pek anlamıyorum ama 2 santim de açılmam vardi doktor baktı bugün ilerlemiş mi diye açılma var mı diye aynı 2 santim dedi cumartesi tekrar çağırdı acile kontole muayneden yarım saat sonra kanlı sumukumsu akıntım geldi şu an yine geldi sizce nişan mi yoksa alttan baktığı için mi geldi bir de çok sancım var 🥲 ne yapsam bilemdim
