Moz gidemiyorum şuan 😬 akşama kadar beklemem lazım eşim anca gelir çok kötü olursam gidecem de ama ağrım artıyor ve aşırı bir bel ağrısı girdi tek korkutan bebek hareketiydi daha yeni çok şükür hafif hafif hareket ediyor sırf o yüzden korkudan elim ayağım titredi duşumu falan alıp gidecem inşallah canım