Şuan 17 haftalık hamileyim ama bi kaç haftadır kasılma hissediyorum ama düzensiz haftada bir iki gibi oluyor böyle gaz sancısı oluyormuş gibi karnım sıkılıyormuş gibi hissediyorum ve karnım sertleşiyor. Pazartesi günü kontrolüm vardı doktora bunu demeyi unutmuşum ama muayene de rahim ağzı uzunluğum 4 cm çıktı doktor mıh gibi kapalı dedi lekelenme yaşadığım için vajinal muayene yapmıştı. İçerde kanama alanım var şuan küçük risk oluşturmz dedi. Ama bu kasılmalar beni korkutuyor. Erken hafta kasılma olması normal mi