zulemaa bana da söyledi. İkili test ve fetal dna aslında direkt net tanı koymuyor. Bunu belirtti doktorum, eğer ben kesin net olsun istiyorum dersen amniyosentez yaparız dedi. İkili düşük risk çıktığı için bende gerek görmedim şimdi dörtlüyü de yaptırdım. Bunun da sonucu inşallah ikili gibi gelir. Bence sadece belirtmek için söylüyorlar