Ass234 500 gr altı doğunca patoloji için direkt alıyorlar diye duymuştum. Benim 25 haftalık 780 gr doğmuştu, sezaryen ile oldu, aldık bebeğimizi. Bir arkadaşım 19.haftada doğum yaptı, ölüm belgesi vermek için bebeği göndermek gerek demişler bir kâğıt imzalatmışlar. Devlet hastanesinde doğum yapmıştı. Alamadı o bebeğini. Aynı şeyleri yaşamış biri olarak neler hissettiğinizi az çok anlıyorum. Rabbim imtihanınızı kolaylaştırsın inşallah 🙏🏻