rabia06rabia Kızlar nasılsınız beraber bekleyelim diye yeniden post açtım kasiklarım da 5 6 gündür ağrı vardı ama dün geceden beri dahada arttı ağrıdan duramıyorum sürekli idrara çıkiyorum her an adet olacakmisim gibi sanki sizde durumlar ne test yaptınız mı
tuubiis Bat 20 Mart 1 hafta öncesi göğüslerim acayip ağrımaya başladı şüphelendim test yaptım 16 sında silik çizgi çıktı 18 inde beta verdim 160 geldi
hayalperi tuubiis maşallah baya iyi çıkmış erken dönllenme sizin olmuş sanırım benim yarın adet günüm bugün verdim 40 çıktı
hayalperi tuubiis o zaman değeriniz daha iyi yükselir bende üç gün sonra vercem tekrardan bir kimyasal gebeliğim oldu ondan da korkuyorum da