yildizayaz1998 Allah izin verirse 13 ekime doğum ikinci gebeliğim ilkine göre daha ağır geçiyor mide bulantım çoktu şuan ilaç kullanıyorum sürekli uyku hali 😴
Mom908 yildizayaz1998 Allahın izniyle benim de 27 ekimde doğacak bebeğim. altıncı haftada mide bulantısı yaşadım sadece.
almeraa yildizayaz1998 benimde 30 ekim. İkinci gebeliğim. İlkindede bulantılarım vardı şimdide var. 7+4 bugün 🥰
bilmemben yildizayaz1998 benim doğum tarihini bilmiyorum 11+4 haftalik bakalım 2. Sezeryan olacak nasipse Benim akşam 9 dan sonra mide bulantisi başlıyor onun dışında hiç hamile gibi hissetmiyorum :) sanirim evdeki çocukla uğraşmaktan odaklanamıyorum gebeliğe
papatyaseverrrrr yildizayaz1998 benim de Ekim sonu görünüyor kızlar 2. Hamileliğim benim de senin Sezeryan mı olacak
yildizayaz1998 papatyaseverrrrr evet ikinci sezeryanım olacak çok uykum geliyor ya ilk gebeliğimde böyle değildi ya uyumaktan yoruldum artık
melilo1607 Bende 10+5 ikinci gebeliğim. Ekim 2. Haftası görünüyor. İlk doğum özel de spinaldi şimdi devlet takipliyim sadece genel yapılıyormuş sezeryan. Kara kara düşünüyorum
yildizayaz1998 melilo1607 normalde genel tehlikeli oluyor diyorlar hem anneye hem de bebeğe zararlıymış iyice araştırın isterseniz sağlıkla kucağınıza alın 🩷🌸
FatSon9993 yildizayaz1998 Allah nasip ederse doktor banada 13 ekim dedi. Ben de cok cok fazla bulantı ve burun tıkanıklığı var birde vücut kaşıntı en cokta göz kapağım ilk bebişimde hiç böyle olmadım
yildizayaz1998 FatSon9993 bende de bulantı çok oluyor ve çokça uyku allahım hepimize yardımcı olsun 🤲🥰
ftm_ayazzz yildizayaz1998 ikinci gebeliğim 10+4 deyiz Niğde bulantısı maf etti beni oğlumda ne kadar rahatmışım sadece uyuyordum
yildizayaz1998 ftm_ayazzz şuan ilaç kullanıyorum ben yoksa sürekli böğürtü geliyor bitecek allahın izniyle🤲🌸
ikincianalik yildizayaz1998 merhaba benimde normalde Ekim sonu ama ilk sezeyen olduğu için muhtemelen ekimin sonuna kalmaz diye düşünüyorum 9+1deyiz.. 2 gündür iyiyim çok şükür öncesinde uyku ve bulantı depresiflik vardı
miracsevim yildizayaz1998 bende 5 Ekim gözüküyor gerçekten çok ağır geçiyor oğlumda hiç böyle olmamıştım. ilk günden beri mide bulantıları iştahsızlık halsizlik yoruldum gerçekten. 2 nisanda ikili test ve detaylıya giricem.