yelizguvendi inşallah. Hastaneden 2. Defa çok memnun kaldım. Doktorumu zaten çok seviyorum. Çok ilgili. Sadece bu sefer ben çok stres yaptım. Kendimi çok kastım. Doktorumu da biraz zorladım. Onun haricinde hemşireler çok ilgili bütün gece sizinle ilgileniyorlar. Emzirme konusunda çok destek oluyorlar. Kesinlikle tavsiye ederim.