neseaslan91 Acil yardım, kese için doktor haftan la uyumsuz dedi. Gelişmiyor mu yoksa gec döllenme mi nasıl anlarım
nur_cill neseaslan91 benimde adet tarihime göre 5+5 ama döllenmeye göre 4+1 Salı günü doktora gitcem kese görünür mü acaba? Vajinal muayenede?
kardiasell neseaslan91 benim geç döllenme olmuştu adet tarihimle uymuyordu polikstikover olduğu için geç öğrenmiştim zaten doktorum da Ultrason da kaç haftalık olduğuna bakarak bana gün verdı hep o tarıhten gıdıyoruz şuan o günle uyumlu şekilde ilerliyoruz
betuussss16 Geç döllenme olmıstır belki benim de görünmemişti kese doktor 3 hafta bekleyecez demişti keseyi görmek için daha sonra gidnce son adet tarihine göre 6 haftalıktı ama ultrasında 5 haftalık görünmüştü sabırla bekleyin 🥰❤️
neseaslan91 betuussss16 inşallah benim de öyle olur. Allah razı olsun cvp icin. Bayram üstü cok moralim bozuldu
neseaslan91 betuussss16 cok şükür bugün kalp atısını gördük duyamadık ama doktorumuz gösterdi. Beş gün geriden geliyor:) Allah razı olsun sizden de
betuussss16 neseaslan91 sağlıklıyla alın kucağınıza o bekleyiş stresi çok zor çünkü bizimki de daha 1 hafta sonra 3 aylık olacak geç döllenme olmus kalp atışı duyana kadar stres oldum 🥰
neseaslan91 betuussss16 Aminn. Sen de sağlıkla kucağına al inşallah. Sürecimiz kolaylıkla geçsin inşallah 🥰🥰 merak edip yazmana da mutlu oldum. Allah razı olsun
nur_cill neseaslan91 ayın 24ünde 67, 26sında 158.6 Daha baktırmadım yarın sağlık ocağında kan vercem Salı günü çıkacak sonuç Bana düşük geliyor bu değerler