happyymummy Bugün Mersin Şehir Hastanesi’nde perinatoloji kliniğinde detaylı ultrasona girdim 20+1 haftamdayim. Raporum bu sekilde yalnız 10 dk sürdü ben mi beklentiyi yüksek tuttum anlamadım hemen bitti tak tak normal dedi bir ultrason görüntüsü dahi vermedi cinsiyetini bile ben sordum.Sadece 1 ay sonra kalbine bir kez daha bakılsın dedi bir sorun mu var dedim hayır ben bir sorun görmedim dedi ama sizce bide özele mi gitmeliyim içime sinmedi sanki?
Semayyy happyymummy bebeğin pozisyonu uygun olduğunda herşey görünür oluyor ve kısa sürüyor. Kalp 24 haftadan sonra daha net inceleniyor genelde söylüyorlar 1 ay sonra tekrar bakalım diye bir sorun olduğundan değil rahat ol. Banada vermemişlerdi ultrason resmi bende sırf onun için özele gitmiştim anı olsun diye :)
semahayall happyymummy bende Mersin şehir hastanesinde yaptırdım , memnun kaldım , herkesi 1 ay sonra tekrar çağırıyorlar , sorun olduğu için değil , 1 ay sonra kalbi daha iyi görünüyormuş büyüdüğü için
beyzasmom happyymummy bende orda yaptırdım genel olarak söyleniyor anladığım kadarıyla bende ultrason görüntüsü istedim vermiyorlarmış doktorunuz kimdi benim ki serhat beydi
happyymummy Semayyy ayyy içimi nasıl rahatladınız var ya teşekkür ederim çok mutlu oldum şu an hepimiz sağlıkla kucağımiza alalım inşallah 🙏🤎
semahayall happyymummy ahh bir de hatırlasam 🤦🏻♀️ erkek ve bilgili bir doktordu ya ben memnun kaldım , konuşmaları , kendinden çok emin ve bilgi vericiydi
happyymummy beyzasmom ben o kadar şok oldum ki tak tak bitmesine Cuma Bey’in yüzüne baktim bitti mi dedim evet dedi bir sorun yok dimi dedim ben hiç bir sorun görmedim dedi hatta bebeğin 20.haftaya göre kaç gram olduğnu rapora yazdırırken duydum 🤭 365 grmis kızım Cuma Bey’de yaptırdım bugün sabah sağlıkla gelsinler bebişler 🙏
beyzasmom happyymummy evet bende dakika tutmuştum 13 dk sürdü benim ki serhat beydi sağlıkla gelsinler inşallah 🥰