taze_annee_ ikinci doğumumu bir buçuk sene önce devlette yaptım . 41 haftalık olduğum için acilden giriş yaptım . Gece boyu hem az az suyum gelmişti hem de regl sancısı gibi bir sancı vardı düzenli olarak gelen . Sonra alttan baktı kadın ebe 6.7 cm aciklik dedi . Erkek Dr ultrasonla baktı. bir sıkıntı görmeyince dogumhaneye yolladı . Kadın bir ebe ilgilendi her seyimle . Açıklık on cmye ulaşıp ıkınma isteği gelince yatağı çatala çevirdi . İki kadın ebe daha geldi sadece izlediler . Tek bir ebe yaptırdı doğumumu . Güzel ikindim. iki üç ikinmada geldi kızım . Üstümde de diz üstü bir tunik vardı .önlük falan giydirmediler . En son nöbetçi erkek Dr gelip ebeden bilgi aldı ,bir sıkıntı olup olmadigina dair . Ama bana bakmadı bile . Mahremiyet acisindn hiç bir sıkıntı yaşamadım. şalim da kafamdaydi hala dhjdj ama benim açıklık çok olduğu için de bu şekilde ilerlemiş olabilir