melikeonder05 Arkadaşlar gebeliğinde kahverengi lekelenme yaşayanlar var mı? Ben 11+3teyim hala kahverengi lekeleniyorum ne zaman biter siz neler yaşadınız merak ediyorum
kilicoz Beni melikeonder05 bnm de 6ve 7. Haftalarda olmuştu pregsteron fitil ve iğne kullanıyorum ama bnm tüp bebek şuan bn de 11/2 yim şükür hiç bişiyim kalmadı dr ne dedi kanama alanı vs varsa dikkat etmeniz lazım
melikeonder05 kilicoz 2 hafta önce kanamam vardı gittigimde kanama alanı gördü bebişte sıkıntı yoktu cok sükür yatıyorum ama kahverengi devam ediyor doktorda 1 ay sonra cağırdı onun dısında basından beri progestan kullanıyorum