Dün gittim kontrole 13+2 ydim. Hiç kalp atışını duyurmadı. Benimde sormak aklıma gelmedi. Ama suan hersey normal dedi. Ensesini göreyim dedi uygun pozisyon bu bizim için dedi. Cihazlar o kadar çok eski sanırım adam akıllı vücudu tam belli olan bir ultrason resmi alamadık 2 dir