bbaskal Hazallnisa Ben ceel markasının biberiye şampuanı ve biberiye suyunu kullanıyorum çokta memnunum özellikle biberiye suyu inanılmaz fark ediyor
Hazallnisa gunes866_ aldım ve aldıktan sonra gebelikte zararlı olduğunu okudum Google da doktoruma danismadim henüz tabi danışıp öyle baslicam
Hazallnisa badhomian gratiste çok güzel indirim vardi true bee markasindan aldım hem tonik hem yağını
bbaskal Hazallnisa Hayır zaten ilk gebelikte keşfettim 2 yıldırda kullanıyorum şuan ikinci gebeliğim hala devam ediyorum kullanmaya