Bu hastanede doğum yaparım diye internette de olumlu birkaç yorum okuduğum Nilüfer İmamoğlu Durmuş hanımdan randevu aldım, devlette daha çok ilgi alaka gösteriliyor o kadar alakasız , 2 kez muayene oldum, toplasanız 10dk odasında kalmamisimdir ve de arada hep biriyleriyle görüşüyor, telefonlasiyor. Beni kontrol gününün 9. Günü çağırsa kalbini daha net duyardık ama beni 4 gün sonra çağırdı ve 2 hafta sonra tekrar gel dedi, hastanede her şey ticari her şey para için . Eksik testlerimi devlette yaptırdım,başka özele gideceğim. Ne anne yönlendirme , bilgilendirme var ne ilgi. Sonuçta ilk gebeliğim ben süreci telefon uygulamalarından takip etmek zorunda değilim. Asla tavsiye etmiyorum. Asla.