nurkrk Merhabalar Kayseri Şehir Hastanesinde Mustafa Oğuz Yılmaz hocaya gidip de Hoca da doğum yapan var mı? Doğum sezeryan olacak olursa gittiğimiz doktor mu doğum yaptırıyor bilgisi deneyimi olan paylaşabilir mi Şimdiden herkese teşekkür ederim.
bozkurt38 nurkrk bende bu doktora gidiyorum iki seferdir ama doğum hakkında bilgim yok bende merak ediyorum bekleyeyim burada
nurkrk Yazmelegi_ yeni üye oldum ancak kimse bana cevap yazmadı acaba etiketler de bir yanlış mi yaptım
edacyr sezaryeni sanırım planyan doktor yapıyor yani Mustafa hoca yapar normal doğumda kime denk geldiyseniz ben öyle biliyorum
senaa1258 edacyr siz hangi doktora gidiyorsunuz acaba, şehir hastanesine gidiyorum ama doktorda henüz karar kılamadım.
edacyr senaa1258 Mustafa Oğuz hocadayım memnunum. Hüseyin Azere gittim bir kez memnun kalmadım Zehra bayraktar var oda tatlı dilli ama odaya iki üç hasta aynı anda almıştı o açıdan beğenmemiştim Mustafa hoca tektek alıyor eşi de alıyor iyi de bir adam