aslmoms sucukluyumurta07 birşey olmaz canım. gebeliğin 11 ile 14. haftaları zaten gidiliyor. Randevu bulmak vs de zor olduğundan birşey olmaz.
byzlv Ben 11 ya da 12 haftaya girerken yaptirmistim sonucum cikmis ama bayram geldigi icin gidemedim p.tesi kaldı saglikla alalım kucagimiza 🙂🤲