
Kızlar 17martta yaptığım en baştaki bugün sabah yaptığım alttaki kan verdim 17sinde 58 beta çıktı ovitreelle olduğum için doktor iğne etkisi olabilir iki gün sonra tekrar kan verdi bugün tekrar kan vericem artış olmuş mu diye merak edip koyulaşıcak mı diye baktım bugün adetin 1.gecikmesi bu arada sahura kalktım 5te idrar yaptım bu testlerin ikisini de sonrasında 08:30 da yaptım sizce artmış mıdır yorumunuz nedir bi tık belirginleşme var ama daha mı koyu olmalı acaba 58den artmamış olabilir mi sizce ya ovitrelleyi yaptığıö günü aşı sonrası 14. Gündü herkes etki kalmamıştır dedi ama yinede korkuyorum artmazsa diye