Normalde yazmıycaktım😅 pozitif mi değil mi bilmiyorum bilenler vardır belki başından beri rahim ağzı kısalığı vardı riskliydi progestan kullandım 32.haftama kadar ilk hamileliğimdi 7 Mart’ta sabah kontrolüm vardı bir gün öncesi valizi düzenlemiştim haftam yaklaşıyor diye eşim de daha vakit var demişti😪sabah 6 da aniden tuvaletim geldi sandım kalktım bir su hissettim baktım sulu akıntı sonra sızıntı ayakta da devam etti hemen hastaneye gittim doktorum test yaptı suyum gelmişti resmen 😪 ama çok erken diye düşündüm başladım ağlamaya doktorum 2595 gram 34 ü geçtik inşallah küveze vs girmez üzülme dedi öyle diyince rahatladım gün boyu nst takibi yapıldı antibiyotik vs verildi enfeksiyon kalmasın diye ciğer geliştirici vuruldu sancılarım 100 lerde düzenli de oluyordu ama açılma 1 cm di hareket vs et dediler ama olmadı gün içinde ne kadar etsem de sonra akşam gelip sabah doğuma alıcaz dediler 8 Mart tam dünya kadınlar gününde🥰 sabah 7 de doğuma aldılar 2 cm açıklık vardı suni sancı serum taktılar plates topunda çömelerek kalkarak vs 4 6 cm e kadar zorlandım 😐 regl sancısı dan da fazla bir ağrıydı 6 cmden bir anda 9 cm oldu aldılar hemen ıkınmakta zorlandım neyse ki ameliyathaneye eşimi aldılar başka doğum yoktu sancıları onunla birlikte ondan güç alarak karşıladım 11.50 gibi çatala aldılar ve ıkındım biraz karnıma bastırdılar ama sorun olmadı zorlandım ıkınırken 12.22 de tam oğluma kavuştum 1 tane dikişim var onun haricinde hemen ayağa kalkabildim o açıdan çok rahatım oğlum 2500 gram 47 cm doğdu çok şükür enfeksiyonu vs yok küveze girmedi belki riskli ve erken doğum da yapanların içini bir nebze olsun rahatlatır diye anlatmak istedim herkese kolay doğumlar nasip olsun 🥰