yapraq Preeklampsi riskim var diye doktor Ecopirin 150 mg oksapar 4000 başladı birlikte kanama etkisini arttırır mı tedirgin etti beni. Böyle kullanan var mı
nurellanurrrr yapraq ben de pıhtılaşma olduğu için oksapar ve Coraspin kullanıyorum,hiç kanamam olmadı ama hergün progestan fitil de kullanıyorum kanamaya karşı,bir de bi iğne yazdı doktor eğer kanaman olursa bu iğneyi vurdur hemen dedi
minikmucizem20 yapraq yok bende ecıpirin kullaıyorum bebeğin kalbinin daha iyi atması için verdi doktorum
ahmetinoznuru yapraq ben de ilk hamileliğimde kullandım ecoprin son bir ay kala bırakmıştık doğum anında kanama konusunda sorun yaşamayalım diye
AuraMomB Pıhtılaşma riskinden kaynaklı Ecoprin 300 kullanıyorum. İlk gebelik düşük diye önlem amaçlı kontrol altında tutmak istedik 🙏🏻 33.haftama kadar geldim bir sorun yaşamadık maşallah
AuraMomB yapraq yok sorun olmaz. ilk haftalar iğne kullandım sonra doktorum gerek görmedi iptal etti iğneyi
beyzaygun Ben de ecopirin 100 mg kullanıyorum Enox 6000 lik kullanıyorum bir sıkıntı yaşamadım aksine hamileliğim güzel gidiyor
gamzeata45 Oksapar ve coraspin kullandım 9 ay boyunca hiç kanamam olmadı çok şükür şimdi bıraktım artık doğumu bekliyorum
mlsk Ben corasprin ve oksapar 4000 kullanıyorum ilk kızımda da kullandım 26. Haftada hapı bırakacağımı söyledi doktor çünkü iğne bırakılınca kanama durur dedi hap öyle değil üç gün kanama olursa ameliyat ya da normal doğum da dahil kanama durmaz dedi ikisi de güvenli bebek için içiniz rahat olsun bebeklere kan akışı için şart bunlar üç düşüğüm var pıhtılaşmadan
Fuunndaaa yapraq bende kullandım hamileliğimde ecopirin 34 te bıraktım iğneyi doğumun bir gün öncesine kadar
denizkizimm yapraq benimde daha önce 2 kürtajım var. Kan pıhtılaşması da çıkmadı bende. Ama önlem amaçlı her gün oksapar 4000 ve ecopirin 150 kullanıyorum.
denizkizimm meryys biri 5 haftalık boş gebelik biri 6+2 gelişmeyen gebelikti kalp atışı zayıf duyulmuştu o günde durmuş zaten. Şimdi 8+4 haftalık gebeyim. İlk boş gebeliğimden sonra 1 kızım oldu. Kimyasal gebeliğimde oldu. Hatta 1 tane daha gebelik oldu ama o kimyasal mı normal gebelik miydi anlayamadım ama ciddi bir sancı sonrası büyük bir parça gelmişti doktorum rahim duvarından parçadır demişti ama o gebeliğimi anlayamadım hiç neydi.