fasulye_26 Merhabalar, ben doğum paketi almadım ama arkadaşımın doğumunu kendisi yaptı çok tatlı ve iyi bir hoca ben khyala hocaya gidiyorum kendisi de aynı hastanede şuan 32 haftadayım doğum paketi almadım muayeneye gidiyorum her ay whatsapp üzerinden sürekli iletişim halindeyiz devlette yaptırdığım tarhlil sonuçlarını da inceliyor sağolsun o zaman da hocayla konuştuğum da doğum paketi almak zorunda değilsiniz istediğiniz zaman gelin yazın arayın dedi ve hepte öyle ilgisi devam etti. iyi ki de var kendisi 🥰❤️