Bade088
097 hamile değil anladığım kadarıyla. Doğmuş 8aylık çocuk olarak anladım ben. Ben bindim canım 8-9aylıkken. Uyku saatine denk getirince iyi oluyor. Bir de artık etrafı keşfettikleri için ortamı incelerken bayağı vakit geçirdi sevdiği özellikle diş kaşıyıcılar kurtarıcı oluyor. Huysuzlandığı oldu tabi ama şükür zor geçti diyemem. Çoğu havalimanı çocuk dostu bebek bakım odası, kontrol sırası, bebek arabası teslimi öncelik oluyor bir de çocukla gören de yardımcı oluyor sağolsunlar