Mervengin34 Planli sezeryan olan anneler gununuzun dolmasini mi beklediniz yoksa sanci / su gelmesi ile mi dogum yaptınız.?
Aylinannesi Mervengin34 aynı şeyden muzdaripiz bende diyorum son ana kadar beklese nolur ki de gün verdi 1 nisana bana göre 37+3 ama dr a göre 39 dan gün bile alıyomusum hiç anlamadım 🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Asimommm Mervengin34 ilk bebeğimde doktor gün vermişti ama 2 hafta önceden doğdu bebeğim. Sadece kasılmam olduğu için gitmiştim. Meğer doğum başlamış bile.
Minniminnak123 Mervengin34 gün veriyor canım doktor herhangi acil bir durum olamadıkça bekliyorsun günü
Mervengin34 Gununu beklerken sancisi gelen suyu gelen oldu mu peki aslinda ogrenmek istedigim o. Ondan sonraki surec nasil isliyor.
Ftmemne Benim ilk doğumumda sancımda geldi suni sancıda aldım suyunda geldi ama açılma olmadığı için sezeryan oldum
Mervengin34 Bende zorunlu sezeryan olacak ama bende diyorum suyum sancim gelince gitsem daha iyi olmaz mi nasilsa sezeryan olacak. Bi problem olur mu acaba
RabiaGlck Mervengin34 niye sancı çekmeyi cok mu istiyorsunuz anlamadım😄 doktorunuz gün verince gidin ben 1 ay önce zorunlu sezeryan oldum 39.haftada
Mervengin34 Gec dollenme oldugu icin haftam sikintili gibi geliyor bana o yizden bebek kendi gelsin istiyorum bende😌
Mervengin34 Sat a gore 28 mart dogum Gebe kalma tarihi olarak temmuzun ilk haftasi gozukuyor ama mumkin degil . cunku 15 temmuzdu bizim birliktelik günümüz en iyi ihtimalle 20 temmuzda falam bebek tutunmus olsa 20 agostosda 1 aylik olur. O hesapla 20 martta 8 ayi yeni dolmus oluyor.
Aylinannesi Mervengin34 yok canım benim öncesinde cıktı 1 sene olucak ama siğil falan hiç cıkmadı sende cıktımı ?