Kızlar ben ilk gebeliğimde sancı çekmedim hiç karın ağrısı bel ağrısı falan yaşamadım 36 haftalıkken bi sabah belimin hafif ağrıdığını hissedip doktora gittim ilk defa bunu yaşıyorum dedim aylardır regl ağrısı gibi bi ağrı yoktu bi anda olunca farkı anlayıp gittim nst de hafif sancı çıkmıştı bebeğin gelişimi iyiydi doktor da ertesi gün 10 günlük tatile çıkacaktı sezeryan olacaktım panik yapıp tamam alalım bebeği demiştim yani hiç ağrı çekmeden olup bitmişti ama tabi sezeryan sonrası asıl bütün ağrılar çekiliyor neyse şimdi ikinci gebeliğim 33 haftalığım ve yaklaşık iki haftadır regl ağrısı gibi ara ara sancı vuruyor belime dünden beri çok sıklaştı vajina bölgesinde ağrı var sırtım ağrıyor ve yürümekte çok zorluk çekiyorum bebek her an çıkacakmış gibi hissediyorum doktora geçen hafta gittim nst ye girmedim keşke girseydim. Doktor bebeğin doğum pozisyonuna girdiğini kafasının iri olduğunu bu yüzden baskı yaptığını bol bol yatar pozisyonda durmam gerektiğini söyledi. Şimdi bu sırtıma vuran ağrılar doğum sancısı mı doğum sancısı nasıl bir şey doğumun başladığını kendim nasıl anlayabilirim