zehratemir Merhaba arkadaşlar doktor önerisi olan var mı her iki hastaneden hangisi iyi bilgi verseniz çok sevirim 14 haftalığım hala düzenli bir doktor bulamadım
beyzzsenturkkk zehratemir sultanbeyli devlette orkan beye gidiyorum memnunum eşleri de alıyor ama o hastane de doğum nasıl oluyor bilmiyorum ilk kızımda kabul etmediler beni bunda da kabul etmiyorlar doğuma başka yere gidicem