srf123_ Kızlar kaçıncı haftada duydunuz kalp atışını? Şuan 7+2’yim bayramdan sonra tam 8 haftalıkken gitmek istiyorum. 6 haftalıkken sadece keseyi görmüştüm. İnsallah gittiğimde duyarıımmm
beraydogru srf123_ 6+5 te duyduk, 5+6 da ultrasondan kalp hareketlerini gördük, sizinki hayli hayli görünür
fatma102 srf123_ 8 de duymuştuk ama 7 ye uyumluydu bebek geç döllenme 🫢 duyarsın inşallah canım benim 🥹🥹
srf123_ salihaturky insandan insana değişiyor herhalde herkes farklı bir şey dedi. Genelde özel hastaneler dinletiyor diye de duymuştum. Umarım duyarım
salihaturky srf123_ benim Dr biraz değişik bu üçüncü bende ilk defa duymadım ilk üç ay zararlı gerek yok dedi iyi dedim atıyorsa sıkıntı yok 😃
izguler srf123_ 6+1 ken çok güçsüz bir şekilde duymuştuk, bir hafta sonra tekrar gel gümbür gümbür duyalım dedi. 7+2 de güzel bir şekilde duyduk çok şükür. Duyulur yüksek ihtimalle inşallah 🙏🏼