Carsamba günü mecburi sezeryan ile oglumu dogurdum ancak yogun bakima alindi solunum yetmezligi yuzunden ayni zamanda antibiyotik tedavisi uygulanacakmis. Sizlerden tek isteğim dua etmeniz lütfen oğlumu sag saglim kucagima alayim bizden dualarinizi esirgemeyin lutfen