hilalomer
Devlet=276,18
Ozel=487,70
Aynı gun verdım bu degerler çıktıgında sabah 9 bucukta devlette vermıstım devlet takıplı olmak ıcın arada doktoruma gıdeyım dıye bu deger cıkınca doktorumu aradım oda dış gebelık olabılır keseyı gorememıstık gec dollenme olmustu bende 2 gun sonra tekrar kan ver eger degerde yıne dusukluk olursa 3 ay sonra tekrar denıyelım dedı bende aglamaktan helak oldum içim rahat degıl gelıp orda kan vercem bebegım saglıklı dedım oda gel ama degısıcenı sanmıyorum o kadar fark olmaz dedı gıttım kan verdım degerım %60 artmıs meger hastane laboratuvar farkından bılmem neyden baya fark cıktı artık kan verme herkesın kalbıne inecek dedı 8 yıl sonra ılk defa hamıle kaldım onca tedavıye ragmen dogal yolla o yuzden bu bebek herkes ıcın bı mucıze doktorumuz içinde bı basarıydı aslında o yuzden cok pimpirikliyiz. Sende eger degerde farklılık cıkarsa 2 gun sonra tekrar o verdıgın hastanede bıda kan ver ne olur ne olmaz sakın uzulme umudunu kaybetme onemlı olan ınanmak ınsallah saglıklı bı gebelıgın olur ve kolay hamılelık dogum yasarsın vaktı geldıgınde saglıklıca kucagına alırsın🌸