busra06_58 Asiei derecede kuru öksürük var ne yatabiliyorm nede duruyor kesinlikle durmuyor ne yapmam gerekiyor kesmem için öksürüğü yaşayan var mi bu durumu
merve588 busra06_58 bende vardi gogus poliniklige gittim kan testi falan yapıldı enfeksiyon cikdi kanimda ilac verildi şükür daha iyiyim bide gebeyim öksürdukce baski yapıyordu bebege iki gündür öksürüğüm azaldi bence sende git bi bakdir
anee234 busra06_58 1 ay çektim bende en son limon bal zencefil ve karabiber ilik suya karıştırıp içtim 2 günde geçti deneyin isterseniz serum taktılar ilaç hiç fayda etmedi bende
htan busra06_58 doktoruna soyle reflu plabilir ilac veriyor ben hogus hastaliklarina bile gittim birsey cikmadi doktoruma durumu anlattim hamilelige bagli reflu dedi. Bir hafta saglikli beslendim ilaci kullanmama bile gerek kalmadi. Aksam yemeginden sonra yemegi de kestim . Ilk bi kac gun siddetli devam etti hatta boyle kalacak diye korktum ama cok sukur gecti .
merve588 busra06_58 bende denedim evde hatta oda nemlendiricisi ile uyuyorum biraz daha yumusatiyor boğazımı ama kesinlikle doktora git görün belki sendede oldu enfeksiyon en azindan ilacını falan alirsin rahatlatir
merve588 soylubulut vücudum soguk ter atiyordu yani vücudum buz gibi ama terliyordum öksürük balgam hırıltı vardı şükür suan terleme olayi geçti öksürük de azaldi baya
busra06_58 İnanın gece yatarken bu soğuklarda cami açıp yatıyorum nefesim tamamen gidiyor ne denediysem pek faydasını görmedim ilaçta çok kullanmak istemedim çünkü başka vitaminlerde kullanıyorum bal denedim ama zencefille denemedim toz zencefil mi deneyeyim