momm2026 Bu benim ilk hamileliğim, üç dört gün gecikmiştim ama ben hâlâ adet olacağım diye bekliyordum çünkü tüm belirtiler adetimdekilerle aynıydı: Göğüs hassasiyeti, kasıklarda ve belde ağrı, karın şişliği. Sonra yengem günün geçtiyse hamilesin, git test al da gel, dedi ve o şekilde öğrendim.😅 Çok şükür şimdi 22+3′üz, Rabb’im isteyen herkese en hayırlı ve afiyetli şekilde nasip etsin.😊