En korktugum şey sürekli el ile muayene edilmek. Sırf bu konularda da bilgili olmak içim gebelik okuluna katıldım. Ebeler sancılar sıklaşana kadar evde geçirmemizi söylüyor hastaneye erken yatmanın anneler üzerinde yapılan bu muayene sıklıklarından kaynaklı yaşanan olumsuzluklardan dolayı. Ama ilk gebelik insan emin olamıyor ya pat diye evde arabada doğurursam diye korkuyor insan