ec691 yani ben aslında yazı devlet yarı özel tıp hastanesine gittim sadece muayene ücreti ödedim 600 tl başka ödemedım önce kadın doğuma gidip anlatıyorsun o seni yönlendırıyor gün alıyorsun ben memnun kaldım ya 30 dk falan inceledi baktı sorun görmedi