Yeniannepinar Kızlar 30+5 günlük hamileyim. Göğüs ucu konusunda çok hassasım şimdiden bisi degdimi açıyor ya da çok huylanıyorum bir öneriniz var mi? Kremlere şimdiden başlanirmi?
Huzur20 Yeniannepinar Bende 37 haftaligim aynı bende çok huylaniyorum bebeği nas emzircem diye düşünüyorum kesin gıdıklanırım 🤣
HavvaK Yeniannepinar hiç kremlerle falan uğraşmayın derim. Ben Doğum yaptım ve bi ay çektim. Ağlaya ağlaya emzirdim kanadı bebeğim kanlı kustu vs vs. Siz hiç vakit kaybetmeden gümüş göğüs kalkanlarından alın kullanın
Tuce26 Kızlar krem sürdükten sonra doğuma son 1 ay kala gümüş uçlar carmıs yara kanama yapmıyormus arkadaslarım kullanıyor doğum yaptılar sıkıntı yasamadılar azıcık pahalı ama 195tl kadar 1 yıl kullanılıyor silver nurse bir bakın isterseniz çatlamasın kanamasın dıye iyi gelıyormus
Cankusssssss Kızlar o gümüş uç çok övülüyor merak ediyorum bende o hassasiyet bende de var şimdiden mandıra gibi sut kokuyorum 😂 24 haftalık hamileyim göğüs uçlarım karardı oğlum da da böyle olmustu o zaman gümüş falan yoltu onlar garmastan diye bir krem vardı onu sürdüm bir de ayva çekirdeğini suda bekletiyorsunuz çok faydalı onu sürüyorum ben buzliga atıyorum çekirdekleri arada çıkarıyorum en önemlisi dogimda ahız sürü vermeden soğan yarıya kesin gogus ucuna sürün asla çatlama yapmaz soğan kokusu bebeğe gider mi diye soranlar icin pamuklu suyla silin hicbirsey olmuyor kendimden biliyorum ay çok uzun olmuş 🙈