hilalsu05 benim neredeyse 2. Trimestrın ortalarına kadar gece gündüz bulantım oldu. Kilo verdim. Hiçbir şey yiyemedim doğru düzgün. Leblebi, çubuk kraker ile beslendim. Su içmek istiyorum diye ağlıyordum. Hem kusuyordum hem ağlıyordum . Gece uykumdan uyanıp kusuyordum. Hani sabah bulantısı oluyor sonra geçiyor diyorlar ya bende öyle olmadı tüm gün sürdü. Hiç geçmeyecek sanıyordum ama geçiyor canım sabret 🙏🏻