kızlar 21. haftadayım 20. haftadan beri ara ara kasıklarımda batma ve ağrı oluyo çok uzun süre ayakta kalınca ya da çok uzun süre aynı pozisyonda oturunca oluyo gibi. doktoruma sordum rahim ağzın kapalı bi sıkıntı gözükmüyo dedi siz böyle bi durum yaşıyo musunuz normal mi acaba ?