Kızlar erken doğum yapan var mı aranızda ben 34+6 ya girdim bugün sancı çıktı iki santim bir açılma var şu an hastanedeyim ciğer geliştirici yapıldı serum takıldı ara ara sancı gelip gidiyor en son NST’de sancı çıkmadı artık ama yine de korkuyorum bazen oluyor bazen olmuyor açılma korkutuyor beni bu haftalarda doğum yapan var mı bana destek olur musunuz