feyzaaltunakyuz Çamlıca medipol e giden var mı cihazları nasıl iyi mi ben 6+2 de kese 24mm yol sac pozitif ama bebek görünmedi haftaya medipol e gidicem cihazları iyi midir acaba bebeği görmek için
Bozomota feyzaaltunakyuz kesinlikle en iyisi onca doktra gıttım benı en çok mutlu eden hastane orası oldu doktor olarakda sedef binöz baya iyi