Hilossss Arkadaşlar doktorum acil doguma çıkmış sonucumu gösteremedim anlayan yardımcı olabilirmi ense kalınlığı ve burun kemiği normal sorun yok demişti doktorum 2li taramada da sorun çıkmamıştı yine de insan telaş yapıyor. Şimdiden teşekkür ederim. https://i.hizliresim.com/DYbOzO.jpg
Kagan19 Hilossss iyi akşamlar bir şey sorabilir miyim ben ikili ve üçlü tarama yaptırdım dörtlü tarama da mı varmış ne zaman yapıldı peki
Nisaninannesi Normal sanırım kuzum benim ikili temizdi dörtlü taramada 317 de 1 risk görüldü şu artırılması önerildi ama ben isdemedim
Kagan19 Hilossss bende 16.haftada yaptırdım aynısı demek ki teşekkür ederim sizin içinde her şeyin güzel olmasını dilerim Allah sağlıklı sıhhatli bir şekilde kucağınıza aşmayı nasip etsin 🤲