izzeb ben gittim ilgili bir doktor
muhendisanne41 ben gittiğimde çok kısa bir ulturosna bakıyor sonra bilgisayarda kafasını kaldırırsa sende birşey sorarsan söylüyor öyle bir ilgilsi yok, klasık muane ol çık amanım bi ilgi görmedim, çokta birşey beklemiyorum fakat girip çıkmam 4 dk sürüyor.