bebissss zaten bu şekilde yazıyormuş hep riskli gebeliklere bakılmaktadır yazan bakıyormuş asıl bende aldım benim geçmiş oluyor vaktim ama inşallah bakar çünkü randevu bulamadım 20 haftalıkkem başladım randevu bakmaya ancak 24 de buldum ve 2 hafta sonra randevum 26 olmuş oluyorum pek ümidim yok ama bakıp göreceğiz