fatma102 durmuyor maalesef 2 gun yattim gunde 4 parmak kadar geliyor ayaga kalkinca direk adet oluyor gibi akiyor cok tesekkur ederim sizde hayirla alin kucaginiza ama kotu dusunmeyin beterin beteri var ilk cocugumu 37+0 da dogurdum saglikliydi zayifti ama sukur kuveze girmedi 2290 gram dogurdum sen endise etme haftan cok iyi inan tedirgin olmazdim doktoruna gorun suyunsa dogumun gelmistir zaten insallah hayirla dogur sende