Kızlar bugün bir tik ayakta bir gun geçirdim. Vajina girisinde o civar kemiklerde ağrı hissediyorum 27 haftaligim. Sizce normal mi. Rahim ağzı kısalığına onlem amaçlı progestan kullanıyorum hemen fitilimi kullandim soluma yattim ama geçmedi. Ikindi sularinda başladı ağrı.. Insallah normaldir yasayan var mi?