buse76 kubrax25 arefe diye stajyer olmuyor ki nöbetçi doktor hep plur hastanede yarın gitseniz de doktor yapar nöbetçi hangi doktor ise
bbaskal kubrax25 Kürtaj gibi önemli bir işlemi stajyere yaptırmazlar gece acilde her zaman nöbetçi bir uzman olur
kubrax25 Gamze3406 hangi hastanede oldunuz uyutarak mı yaptılar bende Salı günü olacağım çok korkuyorum
ikinciyesekeranne kubrax25 doktor yapıyor bunu acil doktoru nasıl yapsın ? Sanmıyorum ben çok acil bir durum yoksa yapmazlar
kubrax25 Gamze3406 bizim burdaki hastanede uyutulup yapılıyormuş bi kaç arkadaşım olmuş sizin kaç haftalıkken oldunuz
sevacano kubrax25 kanama varsa yapiyorlar yoksa yatiş verip yarin erken saatte aliyorlar birde hiç bir yerde stajer yapmaz dpktpr yapiyor
suragungor kubrax25 stajyerler kurtaj gibi bir islem yapmaz asistan doktor bile yapmaz yani doktoru cagirirlar stajyerlere kan aldiriyolar ancak 😂
Denizj kubrax25 hamileyken bi kaç defa gece acile gitmiştim ve doktorlardan duymuştum bu kaçıncı kürtaj vs diye kendi aralarında konuşuyorlardı demek ki yapılıyor