Kubrakabakci canım benim 7. Haftadan beri bu sıkıntım var hem popo kasları hem kemik ağrısı. Ortopediste gittim 7. Haftada yapılacak hiçbirşey yok dedi, oturma simiti alın ilerlemesin dedi sadece. Şu an 23. Haftadayım yine ara ara oluyor. Gündüz çalışıyorum eğer evde ayakta kalırsam evleri temizlersem resmen popoma kramp giriyor 🙈 ayaklarımı biraz yükseğe koyup dinleniyorum ya da uyursam geçiyor. 😪 zaten rahim genişliyor ya ondan dolayı da ağrı oluyor. 😢