kubraaaatt Kızlar 28+3 haftalık hamileyim. Dünden beri karnım sertleşip duruyor yani karnım yırtılacakmış gibi hissediyorum sertlikler gelip gidiyor ve alt tarafta baskı hissediyorum. Böyle olan var mı ya da bu durum normal mi bu haftalarda
NobleMom kubraaaatt İkinci trimesterde rahim yukarıda olur. Kasıklarda baskı hissetmek normal midir bilemedim. Kasılmalar içinde erken sanki. Bi doktorunuza danışın derim ✨🤍
orhismommmmmm kubraaaatt bizde 27. Haftadayız bende de ara ara oluyor bişiler gidiyor gibi ama hemen gidiyor demekki yalancı sancı buymus
kubraaaatt Gokturkmom_ evet kullanıyorum. Bu durum normal değil mi korkmamı gerektirecek bir durum değil yani
Gokturkmom_ kubraaaatt Belki kullandığınız magnezyum size yaramamıştır .Mutlaka doktorunuza söyleyin o haftalarda bende de oluyordu
kubraaaatt NobleMom ikinci değil ki üçüncü trimesterdayım şu an. Biraz araştırdım yalancı sancılar başlıyormuş bu haftalarda ama sizlere de sormak istedim. İçim rahat etmedi bi türlü
NobleMom kubraaaatt Haklısınız. Aradan uzun zaman geçince unutmuşum bazı şeyleri 🙏🏻 Bebek hareketleri iyiyse ve kanama yoksa korkulacak bir şey yoktur. Böyle derdi bana doktorum. Ama muayeneye gittiğinizde mutlaka doktorunuza söyleyin bu durumu. Zamanında ve sağlıkla gelsin umarım ✨🤍
kubraaaatt NobleMom bebek hareketleri normal olduğu için çok evham yapmak istemedim ama ilk gebeliğim olduğu için takdir edersiniz ki bi tarafım da acaba bi sorun mu var diyor hep 😚
Simayo Braxton Hicks deniyor o kasılmalara. Doğuma hazırlıyor vücudu ve tamamen normal o kaskatı hissetme durumu:)
melekbengul Bende bu durum özellikle çok yorulduğumda ve stresliyken oluyordu. Duş alıp dinlenince ve evde kalınca geçiyordu. Hala dışarı çıksam yorulsam aynısı olur. (36+0)
kubraaaatt melekbengul ben de dün banyoyu yıkadım ondan sonra böyle oldu. Gün içinde iyiydim ama dışarı çıkıp geldikten sonra tekrar başladı