erkekannesi1_ Ay kızlar göbek bağını gömdünüz mü Ben evin içinde kaybettim yanlışlıkla çöpe gitti herhalde annemde çöpçü olur diyor 😂 bizimkileri camiye gömmüş hoca olmadık batıl inanç bence😂😂
orhismommmmmm erkekannesi1_ ya belki de batıl inanç ama annemler benim göbek basımı biryere atmışlar ben oraya her gittiğimde burnuma bile o kadar güzel koku geliyor ki kendını resmen huzuru hissediyorum
gvnrzz Gokturkmom_ bizimki de duruyor 3 senedir. Ne yapsam diyordum. Anı kutusuna koymak güzel fikirmiş. Emzigi ve isimli hastane cıkıs seti var onlarla güzel bi kutu yapabiliriz 🥰
sarilale123 erkekannesi1_ çekmece de duruyor, bizimkilerde annemde duruyo hala gömmemiş. Çok şükür hepimiz meslek sahibi olduk ☺️