_mrvsyrm ayaznannesi yaa çevremde erkek çocukları olanlarda hep böyle olmuş, bende artık kırktan önce olmaz diye düşünüyorum 😄
_mrvsyrm erikarpuz darısı başıma diyelim, ben hep böyle geç doğduğu söylendiği için kırktan önce olmaz diye düşünmeye başladım😄😄
_mrvsyrm mervinci ahh gebelik psikolojisi😄😄 Rabbim sağlıklı bir şekilde istediğiniz zamanda doğurmayı nasip etsin.
erikarpuz _mrvsyrm gönlünüzdeki gibi sağlıkla doğsun inşallah ben de hep geç doğsun isterdim hamileliği çok seviyordum 🥹
minikmucizem26 _mrvsyrm umarim gerçekten öyledir. İki kizimi erken doğurdum bu sefer gec gelir ins vaktinde gelir:)))
_mrvsyrm mihricinar yaa bende böyle olurum diye düşünüyorum ama bir umut 38 39 istiyorum hayırlısıyla😄😄
kubraturkkoc _mrvsyrm annemde öyle söylüyor “erkek ille gününü geçirir diyo” 39 dan selamlar oğlumu bekliyoruz 🌝
gmzaslncll kubraturkkoc benim annemde aynen böyle söylüyor , 38+5 im ama artık gelsin istiyorum tahammülüm kalmadı artık 🤦🏿♀️
betull2000 Banada öyle dediler, ve ben daha doğuma 15 -20 gün vardır derken 38+5 te bebişe kavuştum Herkesinki bir değilmiş 🫠