senaninannesi_ Hanımlar bebekler aylık dönemlerinde kaç adet bez kullanıyorlar yaz bebekleri özellikle yaşadığım şehir çok sıcak ishal durumu falan olabilir Bide hangi markayı öneriyorsunuz ben molfix düşündüm
Gokturkmom_ senaninannesi_ yenidoğanken günlük 8 beze kadar gidiyordu benim oğlum 5-6 kez kaka yapıyordu