Zynpxx 4 gün önce beta değerim 85 iki gün önce 228 bugün ise 410 çıktı. 410 beni biraz korkutuyor. Tam iki katı bi yükseliş yok. Dış gebelik ihtimali çok üzüyor beni. Adetime göre 4+5 haftalık gebeyim ?
Masaldefteri123 Zynpxx aynı hastanede ve aynı saatlerde mi kan verdiniz. bence gayet iyi artış hayırlı olsun 🫠
Zynpxx Masaldefteri123 saatleri ilk ikisi hemen hemen yakın saatlerdi bugünki verdiğim daha 2-3 saat sonrasıydı
Buseea0279 Zynpxx dış gebelikte boş gebelikte artıyor dedi doktorum sonradan artış duruyor. Ama artışınız normal gibi duruyor hayırlısı olsun şimdiden 🙏🏻