pervuzz Canım hiç korkma 🤍 ben de senin gibi çok korkuyordum ama epidural sezaryen oldum ve gerçekten düşündüğümden çok çok daha rahat geçti 🙏🏻 Ameliyat sırasında hiçbir şey hissetmiyorsun, sadece dokunma hissi oluyor o kadar. En güzeli de bebeğinin sesini hemen duyuyorsun 🥹İnan kafamızda büyüttüğümüz kadar zor olmuyor. Sonrasında da sandığımdan daha hızlı toparlandım. Sen kendini strese soktukça daha zor geliyor, biraz akışına bırakmaya çalış 🌸Aynı duyguları yaşamış biri olarak söylüyorum, geçiyor ve o an gelince “ben niye bu kadar korkmuşum” diyorsun 🫶